2018 metais autocentras AUTO AKSTĖ buvo pakviestas į autoservisų tinklą „Bosch Car Service“. Šis autoservisų tinklas yra vienas didžiausių nepriklausomų dirbtuvių tinklas pasaulyje. Jis apima virš 15 000 įgaliotų dirbtuvių daugiau nei 150-yje šalių.
Dėka mūsų plataus kvalifikuotų paslaugų asortimento galime pasiūlyti viską, ko tik gali prireikti jūsų automobiliui – nuo apžiūros, techninės priežiūros ar remonto darbų iki pritaikytų modifikavimo darbų. Užtikriname, kad išlaikoma visų transporto priemonių markių gamintojų suteikta garantija.
„Bosch Car Service“ istorija prasidėjo 1921 m. sausio 1 d., kai Hamburge įkurta „Max Eisenmann & Co“ įmonė buvo pavadinta oficialiomis „Robert Bosch AG“ montavimo ir remonto darbų dirbtuvėmis.
Dabar tinklą sudaro kruopščiai atrinkti autoservisai, atitinkantys griežtus „Bosch“ kvalifikacinius reikalavimus, turintys aistrą automobiliams ir teikiantys aukštos kokybės techninės priežiūros paslaugas. „Bosch Car Service“ darbuotojai vadovaujasi Roberto Boscho kokybės ir orientavimosi į klientą principais, užtikrindami, kad aukštos kokybės standartai visada būtų taikomi visame versle.
Visus mūsų garažus savarankiškai valdo aistringi, labai ambicingi asmenys, kurie atitinka ir netgi viršija „Bosch“ nustatytus kokybės standartus.
Šiomis dienomis automobiliuose yra daugybė kompiuterių ir modernių technologijų, tad svarbu, kad autodirbtuvių darbuotojai gerai išmanytų sudėtingas automobilių sistemas. Mūsų techniniai darbuotojai mėgaujasi „Bosch“ suteikiamu meistriškumu.
Autocentre AUTO AKSTĖ apstu BOSCH įrangos. Tai trys BOSCH diagnostikos stendai, žibintų reguliavimo standas, ratų geometrijos nustatymo, kėbulo geometrijos matavimo stabdžių ir amortizatorių išbandymo, kamerų ir radarų kalibravimo stendai.
"Bosch" įmonė „Bosch Car Service“ autodirbtuvėms teikia išsamias žinias apie visas pažangias automobilių sistemų technologijas ir rengia reikalingus ekspertų mokymus aukštai kompetencijai palaikyti. Praktinių mokymų kursai kartu su naujausia diagnostikos įranga leidžia dirbtuvių darbuotojams įgyti žinių, reikalingų įvairiems momentiniams bei ateities klausimams spręsti. Be technologinės kompetencijos, kurią suteikiame savo darbuotojams, mes taip pat mokome, kaip geriausiai išpildyti klientų reikalavimus ir taip įgyvendinti mūsų unikalų troškimą teikti pažadėtas paslaugas.