Didžioji dalis vairuotojų bent kartą yra patyrę didesnių ar mažesnių avarijų, dėl kurių kilo nemažai stresinių situacijų. Lietuvoje galioja gana efektyvi tvarka, kuri numato galimybę dažnais atvejais užfiksuoti autoįvykį nekviečiant policijos pareigūnų . Draudimo kompanijos supaprastino autoįvykių įforminimą , daugeliu atvejų nereikalaudamos kelių policijos pažymų, o pasitenkina surašyta eismo įvykio deklaracija.

Avarija


Jei įvyko  autoįvykis - ką turėtumėte daryti toliau? 

Pirmiausia, užpildykite minėtą deklaraciją kartu su kito įvykyje dalyvavusio automobilio vairuotoju. Kitas žingsnis – nukentėjusiam tereikia pasiskambinti į draudimo bendrovę, pranešti apie incidentą. Paprastai  Lietuvoje veikiančios draudimo bendrovės nereikalauja autoįvykyje apdaužytos transporto priemonės pristatyti jų žalų ekspertams, kad šie apžiūrėtų automobilį, įvertintų žalos dydį. Tą atlieka autoserviso įmonės.

Paskambinus į draudimo kompaniją, kiekvienam į įvykį patekusiam automobiliui suteikiamas žalos numeris, o su tuo numeriu galima drąsiai važiuoti pas mus – į autocentrą „AUTO AKSTĖ“ ir patikėti visus rūpesčius mums.

Jau daugelį metų remontuojame visų Lietuvoje veikiančių draudimo bendrovių klientų automobilius. Pagal sutartį su šiomis bendrovėmis, mes vietoje apžiūrime apgadintą automobilį, nufotografuojame pažeidimus, padedame klientui užpildyti pranešimą apie įvykį, pakonsultuojame apie žalų apmokėjimo sąlygas (PVM, frančizė, nusidėvėjimas, likutinė vertė), suruošiame visus reikalingus dokumentus ir išsiunčiame draudimo kompanijai.

Tada suderiname su klientu jam tinkamą remonto datą, esant poreikiui, remonto metu suteikiame pakaitinį automobilį.

Kai kurie klientai linkę neremontuoti autoservise savo automobilio. Pasiėmę iš draudimo kompanijos paskaičiuotą išmoką, bando „pigiai“ susiremontuoti transporto priemonę garažiuke pas draugą, kaimyną ar giminaitį.

Mes to daryti nerekomenduojame dėl kelių labai rimtų priežasčių:

  • Kėbulo remontas – sudėtingų operacijų visuma. Tai ir metalinių bei plastikinių detalių remontas ir keitimas, paruošimas dažymui ir dažymas, kėbulo ir pakabos geometrijos atstatymas, aušinimo ir kondicionavimo sistemų remontas, žibintų reguliavimas ir t.t. Autocentre „AUTO AKSTĖ“ visos procedūros bus atliktos vietoje, nes mes turime visus reikalingus įrengimus ir specialistus.
  • Vežiodami remontuojamą automobilį po skirtingas dirbtuvėles užtruksite labai daug laiko, o kokybę užtikrinti bus ypač sunku. Autocentras „AUTO AKSTĖ“ suteikia ilgalaikę garantiją. Mūsų veikla yra drausta civilinės atsakomybės draudimu, įmonėje įdiegta kokybės valdymo sistema ISO 9001:2008.Tai garantuoja atliekamų darbų kokybę.
  • Dažniausiai Jūsų iš draudimo kompanijos gautos išmokos nebeužtenka automobilį susiremontuoti. Kadangi atliekant žalos įvertinimą automobilio neremontuojant, nebūna pastebėta daugybė išoriškai nematomų sugadinimų. Jie pasimato tik automobilį išardžius. Be to draudimo kompanijos nėra PVM mokėtojos. Todėl kompensuojant žalą be remonto sąmatos, Jūsų išmoka bus PVM suma (21%) mažesnė.
  • Taip pat draudimo kompanijos greitoms išmokoms mokėti naudoja  savo viduje nustatytą valandinį įkainį, kas ne visada atitinka šiandieninius rinkos įkainius. Todėl susiremontuoti automobilį oficialiai dirbančiame autoservise arba nusipirkti naują dalį parduotuvėje negalėsite. Teks pasitenkinti garažiukų paslaugomis, o dalis pirkti naudotų dalių pardavimo vietose. 

Jeigu vistik remontą patikėsite mums, autocentro „AUTO AKSTĖ“ darbuotojai patys bendraus su Jūsų bendrovės žalų skyriumi. Remonto eigoje derins VISŲ reikalingu remontuoti arba keisti detalių sąrašus. Todėl po remonto bus padengta VISA remonto sąmata.

Nelinkime Jums patekti į autoįvykį. Tačiau, jeigu taip atsitiktų, pasitikėkite mumis ir mes Jūsų nenuvilsime.