Diagnostika Tobulėjant automobiliams, tobulėja ir jų priežiūros priemonės. Šiandien bet koks sudėtingesnis remontas neįsivaizduojamas prieš tai neatlikus diagnostikos, kurios metu nustatomas gedimas. Sudėtinga diagnostinė įranga parodo klaidas. Tačiau tai tik pradžia. Toliau reikalingas daug išmanymo ir patirties reikalaujantis darbas – rasti ir pašalinti gedimo priežastį. Diagnostika būtina nustatant ne tik variklio, bet ir automobilio elektros, saugumo, komforto, pakabos, stabdžių sistemų gedimus. Autocentre „AUTO AKSTĖ“ Kaune darbuojasi ilgametę patirtį turintys aukštos kvalifikacijos specialistai, kurie nuolatos gilina žinias savo srityje, seka naujienas ir efektyviai pritaiko įgytus įgūdžius bei profesionalumą dirbdami su kiekvienu automobiliu. Tad jei Jums reikalinga patikima automobilio diagnostika Kaune, esame pasiruošę padėti.

Kada reikalinga automobilių kompiuterinė diagnostika?

Automobilių kompiuterinė diagnostika gali būti reikalinga įvairiais atvejais, pavyzdžiui:

  • Užsidegus įspėjamosioms lemputėms. Užsidegus prietaisų skydelio įspėjamosioms lemputėms, tokioms kaip variklio gedimo (angl. Check Engine), ABS, oro pagalvių ar kitoms, būtina atlikti automobilio diagnostiką. Šios lemputės rodo konkrečių sistemų sutrikimus, o diagnostika leidžia tiksliai nustatyti, kur yra problema ir kokių veiksmų reikia imtis.
  • Sumažėjus galingumui arba padidėjus kuro sąnaudoms. Staiga sumažėjęs automobilio galingumas ar padidėjusios kuro sąnaudos gali būti signalas, kad variklis arba kitos automobilio sistemos veikia neefektyviai. Kompiuterinė variklio diagnostika padeda greitai identifikuoti neveikiančius komponentus ir nustatyti, kokia priežiūra ar remontas reikalingas.
  • Atsiradus nestabiliam variklio darbui. Jei variklis pradeda veikti netolygiai ar automobilis važiuojant trūkčioja, problema gali slypėti degalų tiekimo, uždegimo ar oro srauto sistemose. Kompiuterinė diagnostika leidžia greitai išsiaiškinti šiuos sutrikimus ir juos pašalinti prieš atsirandant rimtesniems gedimams.
  • Atsiradus sunkumams užvedant variklį. Sunkumai užvedant variklį, ypač šaltu oru, gali reikšti problemas su akumuliatoriumi, starteriu, degalų sistema ar kitais elektronikos komponentais. Automobilių diagnostika padeda nustatyti, kurie elementai veikia netinkamai ir reikalauja keitimo ar remonto.
  • Po eismo įvykio arba remonto darbų. Po eismo įvykio ar atlikus tam tikrus remonto darbus, ypač susijusius su elektroninėmis valdymo, saugos ar variklio sistemomis, kompiuterinė diagnostika rekomenduojama kaip būdas užtikrinti, kad visi automobilio komponentai veiktų sklandžiai ir nesukeltų papildomų problemų.

„AUTO AKSTĖ“ automobilių diagnostika Kaune – procedūra, padedanti efektyviai nustatyti įvairias transporto priemonės problemas, kurias išsprendus, galima užkirsti kelią rimtesniems gedimams ateityje.

Kokiems automobiliams atliekama automobilių diagnostika?

Automobilių kompiuterinę diagnostiką Kaune atliekame įvairių gamintojų automobiliams, nesvarbu, ar jie turi dyzelinį, ar benzininį variklį. Šiuolaikiniai automobiliai yra aprūpinti daugybe elektroninių komponentų ir valdymo blokų, kurie kontroliuoja variklį, stabdžius, transmisiją, saugos sistemas, komforto funkcijas ir kitas svarbias sritis.

Būdami kompetentingais automobilių gedimų diagnozavimo specialistais, pasirinkome šios srities įrangos gamintojų lyderius „Bosch“. 2018 metais tapome didžiausio pasaulyje autoservisų tinklo „Bosch Car Service“ nariais. Kiekvienais metais atnaujiname įrangos duomenų bazę, papildydami ją naujais automobilių modeliais, dėl to galime aptarnauti vis naujesnius automobilius ir užtikrinti profesionalią benzininių bei dyzelinių variklių diagnostiką Kaune.

„AUTO AKSTĖ“ atlieka šiuos diagnostikos darbus    

Siūlome platų diagnostikos paslaugų spektrą, apimantį svarbiausias automobilio sistemas. Kiekviena šių sistemų turi savo ypatybes ir funkcionalumą. Todėl diagnostikos procedūros kruopščiai pritaikomos kiekvienai iš jų, siekiant užtikrinti maksimalų automobilio patikimumą ir saugumą.

ABS-ESP, kitų stabdžių sistemų kompiuterinė diagnostika

ABS (stabdžių antiblokavimo sistema) ir ESP (elektroninė stabilumo kontrolės sistema) yra esminės stabdžių sistemos, skirtos išlaikyti automobilio stabilumą ir kontroliuoti slydimą, ypač ekstremaliose situacijose. Kompiuterinė diagnostika identifikuoja klaidas, susijusias su jutikliais, stabdžių valdymo blokais ir kitais sistemos komponentais.

AIR BAG sistemos kompiuterinė diagnostika

Oro pagalvių (AIR BAG) sistema yra viena pagrindinių keleivių apsaugos priemonių, todėl jos veikimas turi būti nepriekaištingas. Diagnostika automobiliams leidžia tiksliai nustatyti jutiklių, pirotechninių užtaisų ir valdymo bloko klaidas, siekiant užtikrinti, kad sistema suveiktų avarijos atveju, o keleiviai būtų apsaugoti.

DPF ir kitų išmetimo dujų valymo sistemų kompiuterinė diagnostika

DPF (dyzelinių dalelių filtras) ir kitos išmetamųjų dujų valymo sistemos yra skirtos išmetamųjų teršalų mažinimui. Diagnostika padeda patikrinti, ar išmetimo sistemos komponentai (DPF, EGR vožtuvas, katalizatorius) veikia tinkamai. Šios sistemos veiklos užtikrinimas ne tik mažina taršą, bet ir padeda išvengti brangiai kainuojančių remonto darbų.

Adaptyvinės pakabos kompiuterinė diagnostika

Adaptyvinė pakaba pritaiko automobilio važiuoklę prie skirtingų kelio sąlygų, užtikrindama maksimalų komfortą ir stabilumą. Kompiuterinė diagnostika leidžia patikrinti pakabos sistemos komponentus, tokius kaip amortizatoriai, aukščio jutikliai ir valdymo moduliai. Tiksliai nustatyti pakabos parametrų nukrypimai padeda užtikrinti, kad automobilis optimaliai reaguotų į kelio sąlygas.

Automobilio komforto sistemos kompiuterinė diagnostika

Komforto sistemos (klimato kontrolė, sėdynių ir veidrodėlių šildymas, langų valdymas) tiesiogiai veikia vairavimo komfortą ir patogumą. Automobilio diagnostika padeda nustatyti šių sistemų komponentų klaidas ir greitai išspręsti galimus gedimus. Tokia diagnostika leidžia užtikrinti, kad visos komforto funkcijos veiktų nepriekaištingai ir be trikdžių.

Visų automobilio variklio valdymo sistemų kompiuterinė diagnostika

Variklio valdymo sistema reguliuoja tokius esminius procesus kaip degalų įpurškimas, uždegimas, oro srauto reguliavimas ir daugelis kitų parametrų. Kompiuterinė variklio diagnostika padeda nustatyti įvairias variklio problemas, nuo kuro sistemos klaidų iki uždegimo sistemos sutrikimų. Laiku nustatytos klaidos leidžia užtikrinti efektyvų variklio darbą, sumažinti degalų sąnaudas ir tausoti variklio komponentus.

Pagalbos vairuotojui ir saugos užtikrinimo sistemų radarų ir kamerų kalibravimas

Šiuolaikiniai automobiliai aprūpinti pagalbos vairuotojui sistemomis, kurios remiasi radarų ir kamerų duomenimis. Tokios funkcijos kaip avarinis stabdymas, eismo juostų laikymasis ir parkavimo asistavimas turi veikti tiksliai. Diagnostika ir kalibravimas leidžia nustatyti, ar radarai, kameros ir valdymo moduliai yra tinkamai sureguliuoti, kad užtikrintų tikslų sistemos veikimą ir maksimalų vairuotojo bei keleivių saugumą. Tam tikslui autocentre „AUTO AKSTĖ“ esame įsigiję unikalų įrenginį „Bosch DAS 3000“. Šis universalus įrenginys leidžia reguliuoti ir kalibruoti visų automobilių gamintojų bei visų markių automobilių radarus ir kameras.

Kiek kainuoja automobilio diagnostika?

Automobilio diagnostika kaina skiriasi priklausomai nuo atliekamų darbų sudėtingumo, tikrinamų sistemų kiekio ir automobilio modelio. Pavyzdžiui, vien variklio diagnostikos kaina gali skirtis nuo diagnostikos, apimančios papildomas sistemas, tokias kaip komforto, adaptyvinės pakabos ar pagalbos vairuotojui technologijas, kainos.

Autocentre „AUTO AKSTĖ“ siūlome realias paslaugų kainas ir suteikiame išsamias konsultacijas. Todėl visuomet tiksliai žinosite, kiek Jums kainuos automobilio diagnostika, atsižvelgiant į konkrečius transporto priemonės poreikius.

Automobilio patikra prieš pirkimą – ką reikia žinoti?

Prieš perkant naudotą automobilį, svarbu atlikti išsamią jo patikrą. Tai ne tik padės išvengti paslėptų gedimų, bet ir suteiks realios informacijos apie automobilio būklę.

  • Kėbulo ir dugno būklė. Patikrinkite, ar nėra korozijos požymių, įbrėžimų, įlenkimų ar dažų defektų, kurie gali rodyti ankstesnius remonto darbus ar avarijas. Ypatingą dėmesį skirkite automobilio kėbulo standumo elementams – lonžeronams, statramsčiams, dugnui, skersiniams, slenksčiams. Bet kokie pažeidimai ar deformacijos gali reikšti automobilio stabilumo ir saugumo problemas.
  • Variklio būklė. Variklis yra pagrindinė automobilio dalis, todėl labai svarbu patikrinti jo būklę. Kompiuterinė diagnostika leidžia tiksliai nustatyti, ar nėra variklio gedimų. O tai gali padėti išvengti brangiai kainuojančių remontų ateityje.
  • Važiuoklės būklė. Važiuoklė užtikrina automobilio valdymą ir stabilumą, todėl jos komponentai turi veikti patikimai. Patikrinkite amortizatorius, spyruokles, šarnyrus ir kitas pakabos dalis, kad įsitikintumėte, jog nėra pažeidimų ar pernelyg didelio nusidėvėjimo.
  • Stabdžių ir ABS sistemos. Stabdžiai yra esminė automobilio saugumo dalis, todėl būtina užtikrinti, kad visa stabdžių sistema veiktų nepriekaištingai. Patikrinkite, ar stabdžių diskai ir kaladėlės nėra pernelyg nusidėvėję, o stabdžių skysčio lygis atitinka reikiamą normą. Automobilinė diagnostika leis įvertinti ABS sistemos būklę, identifikuodama klaidas, susijusias su ABS jutikliais, valdymo blokais ir kitais komponentais. O išbandymas su stabdžių stendu tiksliai parodys visų ratų stabdymo efektyvumą.
  • Elektros sistemos ir prietaisų skydelis. Patikrinkite, ar veikia visi elektros įrenginiai – žibintai, valytuvai, kondicionierius, šildomos sėdynės ir kitos komforto sistemos. Automobilio diagnostika taip pat gali parodyti paslėptas elektros sistemos problemas, kurių plika akimi nepastebėsite.
  • Padangų būklė ir nusidėvėjimas. Netolygus padangų dėvėjimasis dažnai rodo, kad gali būti reikalingas ratų suvedimas arba papildoma pakabos patikra, siekiant išsiaiškinti, ar nėra nusidėvėjusių važiuoklės komponentų, tokių kaip šarnyrai, įvorės ar amortizatoriai. O tinkama padangų būklė būtina ne tik dėl važiavimo stabilumo, bet ir dėl optimalaus sukibimo su kelio danga.
  • Bandomasis važiavimas. Prieš pirkdami automobilį, atlikite bandomąjį važiavimą. Atkreipkite dėmesį į vairo jautrumą, stabdymo efektyvumą, variklio garsą ir bendrą važiavimo komfortą. Tai leis pajusti, ar automobilis yra stabilus ir patogus kasdieniam naudojimui.

Atliekant automobilio patikrą prieš pirkimą, svarbu pasitikėti kvalifikuotais specialistais, kurie gali išsamiai patikrinti kiekvieną automobilio komponentą ir suteikti objektyvią informaciją.

Ar galima pasitikėti automobilio kompiuterine diagnostika?

Automobilio kompiuterinė diagnostika yra patikimas būdas nustatyti įvairius transporto priemonės gedimus. Tačiau svarbu, kad ji būtų atliekama kvalifikuotų specialistų ir su tinkama įranga. Diagnostikos tikslumas priklauso nuo įvairių jutiklių duomenų ir kompiuterinių sistemų analizės, todėl įrangos kokybė ir mechanikų kompetencija yra itin svarbios. Autocentro „AUTO AKSTĖ“ specialistai, turintys ilgametę patirtį ir dirbantys su modernia diagnostine įranga, užtikrina patikimus ir tikslius rezultatus kiekvienam automobiliui.

Ko negali padaryti kompiuterinė diagnostika?    

Nors kompiuterinė diagnostika yra vienas iš efektyviausių būdų nustatyti gedimus automobiliuose, ji turi tam tikrų ribotumų, kuriuos svarbu žinoti:

  • Mechaninių ir fizinių pažeidimų nustatymas. Kompiuterinė diagnostika fiksuoja informaciją tik apie elektrinius ir elektroninius komponentus. Todėl mechaniniai pažeidimai, tokie kaip korozija, įtrūkimai, įlenkimai ar nusidėvėję komponentai (pavyzdžiui, guoliai, įvorės, diržai), gali likti nepastebėti. Tokiems gedimams aptikti reikalinga fizinė apžiūra arba testavimas.
  • Pakabos ir važiuoklės detalių nusidėvėjimas. Diagnostika negali parodyti, kokia yra pakabos dalių, tokių kaip šarnyrai, spyruoklės, stabilizatoriai ar amortizatoriai, būklė. Šiuos komponentus galima įvertinti tik fizinės apžiūros metu arba atliekant važiuoklės patikrą specializuotame autoservise. Amortizatorių efektyvumo išbandymui autocentre „AUTO AKSTĖ“ yra įrengtas kompiuterinis amortizatorių išbandymo stendas („šoktesteris“). Su juo padaromas testas ir atspaudžiamas protokolas.
  • Padangų būklė ir suvedimas. Automobilių kompiuterinė diagnostika neidentifikuoja padangų būklės ar ratų suvedimo tikslumo. Norint įvertinti padangų dėvėjimąsi ir ratų geometriją, būtina atlikti specialią ratų suvedimo patikrą ir apžiūrėti padangų protektoriaus raštą.
  • Skysčių lygis ir kokybė. Nors kai kurių modernių automobilių sistema gali įspėti apie sumažėjusį skysčių lygį, diagnostika negali nustatyti jų būklės ar kokybės. Alyvos, aušinimo skysčio ar stabdžių skysčio kokybę būtina tikrinti atskirai, siekiant užtikrinti optimalų automobilio veikimą.
  • Garso ir vibracijų analizė. Diagnostika automobiliams negali užfiksuoti tam tikrų garsų ar vibracijų, kurie dažnai rodo galimus gedimus, pavyzdžiui, guolių, vairo stiprintuvo ar išmetimo sistemos problemas. Tokiems gedimams nustatyti reikalinga detalesnė apžiūra, dažnai atliekama bandomojo važiavimo metu arba klausant automobilio veikimo.
  • Pasikartojantys ir laikini gedimai. Kai kurie gedimai, ypač elektros sistemose, gali būti laikini arba pasikartojantys ir nepalikti ilgalaikio klaidų „kodo“ diagnostikos sistemoje. Todėl šios problemos ne visada aptinkamos diagnostikos metu ir gali išryškėti tik esant specifinėms sąlygoms. Tokiais atvejais būtina ilgesnė automobilio stebėsena ar išsamus patyrusių specialistų testavimas.

Kompiuterinė diagnostika yra efektyvi nustatant elektroninių sistemų klaidas ir identifikuojant konkrečius gedimus. Tačiau visiškas automobilio būklės įvertinimas reikalauja ir fizinės apžiūros bei testavimo.

Autocentre „AUTO AKSTĖ“ – profesionali automobilio diagnostika Kaune    

Autocentre „AUTO AKSTĖ“ siūlome profesionalią ir patikimą autodiagnostiką Kaune. Mūsų kvalifikuoti specialistai, dirbantys su moderniausia diagnostine įranga, kruopščiai patikrina visas svarbiausias automobilio sistemas, kad nustatytų gedimus ir užtikrintų optimalų automobilio veikimą.

Nauja paslauga – „Online“ diagnostika. Anksčiau, naudodami universalų „Bosch“ diagnostikos stendą, galėjome atlikti ne visas būtinas operacijas. Nuo šių metų rugsėjo mėnesio turime galimybę atlikti visas diagnozavimo, kalibravimo, programavimo, kodavimo paslaugas, kurias anksčiau galėjo atlikti tik autorizuoti automobilių gamintojų servisai. Dabar, naudodami specialų „Bosch“ įrenginį, jungiamės prie „Bosch“ duomenų centrų Danijoje, Vokietijoje arba Čekijoje ir gauname prieigą prie visų operacijų.

Kreipkitės į mus visais rūpimais klausimais ir mes ne tik nuskaitysime bei ištrinsime Jūsų automobilio valdymo blokų klaidas, bet ir surasime gedimų priežastis bei jas pašalinsime.