Didžioji dalis vairuotojų bent kartą yra patyrę didesnių ar mažesnių avarijų, dėl kurių kilo nemažai stresinių situacijų. Lietuvoje galioja gana efektyvi tvarka, kuri numato galimybę užfiksuoti autoįvykį nekviečiant policijos pareigūnų tam tikrais atvejais. Tai aktualu draudimo kompanijoms, kurios ir supaprastino autoįvykių įforminimą daugeliu atvejų nereikalaudamos kelių policijos pažymų, o pasitenkina surašyta eismo įvykio deklaracija.
Jei įvyko avarija ar autoįvykis, ką turėtumėte daryti toliau? Pirmiausia, užpildote minėtą deklaraciją kartu su kito automobilio vairuotoju arba vienas. Kitas žingsnis – nukentėjusiam tereikia pasiskambinti į draudimo bendrovę, pranešti apie incidentą. Paprastai didžiosios Lietuvoje veikiančios draudimo bendrovės (Lietuvos draudimas, Gjensidige, IF… , ERGO, Swedbank Draudimas) nereikalauja jums patiems autoįvykyje apdaužytos transporto priemonės pristatyti jų žalų ekspertams, kad šie apžiūrėtų automobilį, įvertintų žalos dydį.
Kiekvienam į įvykį patekusiam automobiliui suteikiamas žalos numeris, o su tuo numeriu galima drąsiai važiuoti pas mus – į autocentrą „AUTO AKSTĖ“ ir patikėti visus rūpesčius mums.
Jau daugelį metų esame visų mūsų aukščiau išvardintų draudimo bendrovių remonto partneriai. Pagal sutartį su šiomis bendrovėmis, mes vietoje apžiūrime apgadintą automobilį, nufotografuojame pažeidimus, padedame klientui užpildyti pranešimą apie įvykį, pakonsultuojame apie žalų apmokėjimo sąlygas (PVM, frančizė, nusidėvėjimas, likutinė vertė), suruošiame visus reikalingus dokumentus ir išsiunčiame draudimo kompanijai.