Dažnas iš mūsų yra patekę į didesnius ar mažesnius autoįvykius. Autoįvykis – tai stresas ne tik dėl asmeninės ar aplinkinių sveikatos, bet ir finansiniai praradimai (dažnu atveju) ir diskomfortas pasilikus kažkuriam laikui be automobilio.

Kaip elgtis atsitikus autoįvykiui, kad tiek stresas, tiek žala būtų mažesni?

Tiek KASKO, tiek Civilinės atsakomybės žalos atveju pirmiausiai būtina pasiskambinti  į draudimo kompaniją . Ten žalai bus suteiktas numeris. Draudimo bendrovė BŪTINAI paklaus ar jūs norėsite, kad būtų atlygintas automobilio remontas autoserviso įmonėje, ar imsite piniginę išmoką, iškart pervedant pinigus į Jūsų sąskaitą? Čia Jums teks apsispręsti: susigundyti iškart pasiimti visus pinigus, ar atsispirti pagundai ir vežti automobilį į autoservisą remontui.

Šioje vietoje galime patarti: draudimo kompanija suinteresuota galimai greičiau uždaryti žalos bylos administravimą ir kuo greičiau Jums išmokėti pinigus. Tačiau šiuo atveju Jūs rizikuojate gauti mažesnę pinigų sumą, negu ta, kuri bus reikalinga kokybiškam automobilio remontui. Esmė tame, kad, nebūdami specialistais tikriausiai apsiriksite įvertindami sugadinimų mastą.

Draudimo kompanijai tik pagal nuotraukas vertinant žalą liks nepastebėta daugybė išoriškai nematomų sugadinimų. Jie pasimato tik automobilį išardžius. Be to draudimo kompanijos nėra PVM mokėtojos. Todėl kompensuojant žalą be remonto sąmatos, Jūsų išmoka bus PVM suma (21%) mažesnė. Taip pat draudimo kompanijos greitoms išmokoms mokėti naudoja  savo viduje nustatytą valandinį įkainį, kas ne visada atitinka šiandieninius rinkos įkainius. Todėl kokybiškai susiremontuoti automobilį oficialiai dirbančiame autoservise, arba nusipirkti naują dalį parduotuvėje pinigų neužteks. Teks pasitenkinti „garažiukų“ paslaugomis, o dalis pirkti naudotų dalių pardavimo vietose. 

O jeigu Jūs užimtas žmogus, dirbantis arba turintis verslą ir Jūsų laikas yra ribotas, Jums bus ypač sunku vežioti apgadintą automobilį po garažiukus, patiems organizuoti dalis, žinant, kad po remonto neturėsite iš ko pareikalauti atsakomybės už remonto kokybę arba po remonto pasikeitusią sąmatą.

Autocentre AUTO AKSTĖ jau eilę metų įdiegta kokybės valdymo sistema ISO 9001. Įmonė yra apsidraudusi įmonių civilinės atsakomybės draudimu. Todėl net mūsų klaidos atveju žalą atlygins draudimas. Suklaidintume Jus, jeigu pasakytume, kad mes nedarome klaidų. Tačiau tais retais klaidų atvejais visada stojame į kliento poziciją ir stengiamės išspręsti visas iškilusias problemas.

Pabaigoje norėtume pasakyti - visiškai nesvarbu kokiame autoservise Jūs remontuosite savo automobilį: autocentre AUTO AKSTĖ ar  kažkurioje kitoje oficialiai veikiančioje įmonėje. Bet nesusigundykite išmoka be remonto, o prašykite draudimą padengti autoserviso remonto sąskaitą. Taip visada išlošite.