Draudiminių įvykių administravimas

Didžioji dalis vairuotojų bent kartą yra patyrę didesnių ar mažesnių avarijų, dėl kurių kilo nemažai stresinių situacijų. Lietuvoje galioja gana efektyvi tvarka, kuri numato galimybę užfiksuoti autoįvykį nekviečiant policijos pareigūnų tam tikrais atvejais. Tai aktualu draudimo kompanijoms, kurios ir supaprastino autoįvykių įforminimą daugeliu atvejų nereikalaudamos kelių policijos pažymų, o pasitenkina surašyta eismo įvykio deklaracija.

Jei įvyko avarija ar autoįvykis, ką turėtumėte daryti toliau? Pirmiausia, užpildote minėtą deklaraciją kartu su kito automobilio vairuotoju arba vienas. Kitas žingsnis – nukentėjusiam tereikia pasiskambinti į draudimo bendrovę, pranešti apie incidentą. Paprastai didžiosios Lietuvoje veikiančios draudimo bendrovės (Lietuvos draudimas, Gjensidige, IF… , ERGO, BTA, Compensa) nereikalauja jums patiems autoįvykyje apdaužytos transporto priemonės pristatyti jų žalų ekspertams, kad šie apžiūrėtų automobilį, įvertintų žalos dydį.

Kiekvienam į įvykį patekusiam automobiliui suteikiamas žalos numeris, o su tuo numeriu galima drąsiai važiuoti pas mus – į autocentrą „AUTO AKSTĖ“ ir patikėti visus rūpesčius mums.

Jau daugelį metų esame visų mūsų aukščiau išvardintų draudimo bendrovių remonto partneriai. Pagal sutartį su šiomis bendrovėmis, mes vietoje apžiūrime apgadintą automobilį, nufotografuojame pažeidimus, padedame klientui užpildyti pranešimą apie įvykį, pakonsultuojame apie žalų apmokėjimo sąlygas (PVM, frančizė, nusidėvėjimas, likutinė vertė), suruošiame visus reikalingus dokumentus ir išsiunčiame draudimo kompanijai.

Tada suderiname su klientu jam tinkamą remonto datą, esant poreikiui, remonto metu suteikiame pakaitinį automobilį.

Kai kurie klientai linkę neremontuoti autoservise savo automobilio. Pasiėmę iš draudimo kompanijos paskaičiuotą išmoką, bando „pigiai“ susiremontuoti transporto priemonę garažiuke pas draugą, kaimyną ar giminaitį. Mes to daryti nerekomenduojame dėl kelių labai rimtų priežasčių:

  1. Kėbulo remontas – sudėtingų operacijų visuma. Tai ir metalinių bei plastikinių detalių remontas ir keitimas, paruošimas dažymui ir dažymas, kėbulo ir pakabos geometrijos atstatymas, aušinimo ir kondicionavimo sistemų remontas, žibintų reguliavimas ir t.t. Autocentre „AUTO AKSTĖ“ visos procedūros bus atliktos vietoje, nes mes turime visus reikalingus įrengimus ir specialistus.
  2. Vežiodami remontuojamą automobilį po skirtingas dirbtuvėles, užtruksite labai daug laiko, o kokybę užtikrinti bus ypač sunku. Autocentras „AUTO AKSTĖ“ suteikia ilgalaikę garantiją. Mūsų veikla yra drausta civilinės atsakomybės draudimu, kas garantuoja atliekamų darbų kokybę.
  3. Svarbiausia, kad dažniausiai atliekant žalos įvertinimą automobilio neišardžius, nebūna pastebėta daugybė išoriškai nematomų sugadinimų. Todėl gautos iš draudimo kompanijos išmokos kokybiškam remontui nebeužtenka. Autocentro „AUTO AKSTĖ“ darbuotojai patys bendrauja su Jūsų bendrovės žalų skyriumi. Remonto eigoje derina VISŲ reikalingu remontuoti arba keisti detalių sąrašus, todėl po remonto būna padengta VISA remonto sąmata.

Nelinkime Jums patekti į autoįvykį. Tačiau, jeigu taip atsitiktų, pasitikėkite mumis ir mes Jūsų nenuvilsime.